هتل بین المللی کیش

یکی از مهم ترین شاخصه های لازم برای جلب توجه شما به هنگام رزرو تور کیش، قطعا یافتن یک هتل مناسب است که بتواند بهترین اقامت را برای شما رقم بزند. در بین تمامی هتل‌ها و انواع مختلف تور ارزان کیش یکی از هتل‌هایی که در مدت زمان اندک توانسته است جایگاه خود را میان مخاطبان خوش سلیقه بیاید و عده‌ای کثیر از مسافران کیش را مجذوب خود کند هتل بین المللی کیش بوده است.
این هتل که در عرض چند ماه با سربلندی و اقتدار از پس امتحان خود برآمده است می تواند برای شما عزیزان که به دنبال تور ارزان کیش می گردید هم انتخاب درستی باشد. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با این هتل و امکاناتش آشنا شویم و دلیل محبوبیت آن را بدانیم.
آشنایی با هتل بین المللی کیش و امکانات آن
هتل بین المللی کیش در بهار سال ۱۳۹۶ با مساحت حدود ۱۶۰۰۰ متر مربع فعالیت خود را آغاز کرد. در رده بندی هتل ها، این مجموعه توانسته است عنوان هتل ۵ ستاره را از آن خود کند. یک سازه‌ ۱۴ طبقه ای با ۳۳۶ اتاق و ۸۴۰ تخت خواب می تواند خیال شما را از بابت اقامتی بی دغدغه راحت کند. حال ممکن است شخصی قصد رزرو کردن یک تور لحظه آخری کیش را داشته باشد و آیتم هایی به مانند موقعیت جغرافیایی یا فاصله از فرودگاه یا مرکز شهر برایش حائز اهمیت باشد؛ در این جا باید بگویم فاصله این هتل تا فرودگاه ۲۰ دقیقه و تا مرکز شهر ۵ دقیقه است و از این جهت می تواند انتخاب مناسبی برای این عزیزان باشد. شما در هر زمانی از سال می‌توانید برای اطلاع از قیمت تور کیش هتل بین‌المللی به سایت آژانس چوبین مراجعه کنید.
عمده‌ سفر‌ها به جزیره مرجانی کیش به قصد تفریح انجام می‌شود و لازم است بگویم امکاناتی نظیر اسکله تفریحی، مراکز خرید و تفریحات دریایی دارای کمترین فاصله با این هتل هستند و پاره ای از تفریحات مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی آقایان، سالن بدنسازی بانوان، سالن تنیس، ماساژ و مرکز خرید در خود این مجموعه برای استفاده شما عزیزان قرار دارند.
غیر از اتاق های یک تخته، همه اتاق ها و رستوران های هتل دارای چشم اندازی چشم‌نواز و زیبا هستند که می‌توانند لذت نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه را برای شما دو چندان کنند.
اکثر ما این روزها به نوعی با فضای مجازی در ارتباط هستیم؛ عده ای زیاد و عده ای محدود؛ هتل بین المللی کیش به درستی این نیاز را درک کرده و در صدد برطرف کردن آن برآمده  است به طوری که  در جای جای این مجموعه دسترسی به اینترنت بی‌سیمِ رایگان به راحتی امکان‌پذیر است.
در کنار امکانات ذکر شده در بالا، این هتل دارای امکانات گسترده دیگری نیز هست از جمله خشک‌شویی، پارکینگ با ظرفیت ۲۷ خودرو، لابی ۱۳۰ نفره، پکینگ بازی های دریایی، سافاری، گشت دور جزیره، کافی شاپ و… . هتل بین المللی کیش بر دو قسم تشکیل شده است به عنوان فاز یک و فاز دو که هر کدام مکمل یکدیگر هستند و در کنار هم توانسته‌اند این مجموعه‌ قدرتمند را پدید آورند. در هر دو فاز هتل شاهد فضای سبز انبوه و دل انگیز خواهید بود؛ قسمتی از کافی‌شاپ هم در فضای آزاد استقرار دارد که به نوبه خود فوق العاده است. این را هم باید اضافه کنیم که برای راحتی هر چه بیشتر شما عزیزان هتل بین المللی کیش سرویس ترانسفر رایگان فرودگاهی را فراهم کرده است.
برای کلام پایانی باید بگوییم که اگر برای سفر به کیش و خرید یک تور خوب به راهنمایی نیاز دارید، مجموعه چوبین انتخاب خوبی است. ما در تلاشیم تا خدماتی در خور شان شما ارایه دهیم و سفری خاطره انگیز برای تان رقم بزنیم. تصور ما بر این است که به مانند عمده مسافران که تجربه اقامت در این هتل را داشته و در همه مجالس از خاطرات شیرین خود در حین اقامت سخن می گویند شما هم بعد از سفر خود بتوانید همچنین تجاربی را کسب کرده و خاطراتی فوق العاده را از یک تور کیش به یاد ماندنی با عزیزان خود به ثبت برسانید. دوربین عکاسی را فراموش نکنید، سفر به سلامت!