صدور ویزای آلمان

نحوه دريافت و مراحل صدور ويزاي آلمان
نحوه دريافت و مراحل صدور ويزاي آلمان شامل تعيين وقت سفارت آنلاين و ارائه مدارک به دفتر ويزامتريک و انگشت نگاري مي باشد. در صورتي که اخذ ويزاي آلمان از طريق آژانس هواپيمايي سبزينه انجام شود، تمام اين مراحل با اطمينان و دقت تمام توسط کارشناسان مجرب ما انجام خواهد شد. علاوه بر اين، ارائه مشاوره در خصوص تهيه مدارک و ارائه توصيه هاي لازم در خصوص ارائه مدارک، انگشت نگاري و مصاحبه نيز انجام خواهد شد.
 
مدت زمان بررسي و تاييد ويزاي آلمان
مدت زمان بررسي و تاييد ويزاي آلمان بستگي به زمان وقت سفارت دارد، و با توجه به ميزان تقاضا و شلوغي متفاوت خواهد بود. معمولا همه مراحل اخذ ويزاي آلمان صفر تا صد حدود يک ماه تا يک ماه و نيم به طول مي انجامد. مدت زمان بررسي مدارک و اعلام نتيجه ويزاي آلمان توسط ويزامتريک آلمان در تهران حدود يک تا دو هفته به طول مي انجامد.
 
پيگيري ويزاي آلمان
پيگيري ويزاي آلمان و اطلاع از مراحل طي شده از طريق سايت ويزامتريک امکان پذير مي باشد. با توجه به دسترسي کارشناسان آژانس مسافرتي سبزينه به پرتال سايت ويزامتريک ، متقاضيان مي توانند جهت آگاهي از مراحل طي شده توسط آژانس مسافرتي ويزاي آلمان سبزينه اقدام نمايند.
 
بررسي ريجکت شدن ويزاي آلمان
بررسي ريجکت شدن ويزاي آلمان از دو طريق قابل انجام مي باشد. روش اول تنظيم کردن نامه اعتراض به ريجکتي ويزاي آلمان مي باشد، که به همراه ضميمه کردن مدارک اثبات کننده اشتباه ريجکتي و ناحق بودن ريجکتي به صورت ايميل يا پست به سفارت ارائه مي شود. بايستي توجه داشت که نامه اعتراض به سفارت بايستي در فرمت استاندارد و نگارش صحيح ارسال شود. کارشناسان مجرب سبزينه در خصوص تنظيم نامه ريجکتي، ارسال به سفارت و پيگيري آن آماده خدمت رساني به متقاضيان مي باشند.
 
روش دوم شکايت از سفارت براي ريجکتي ويزاي آلمان توسط وکيل مي باشد. برخي سفارت ها وکيل هاي ايراني را قبول نداشته، و تنها وکلاي کشور خود را مي پذيرند. در اين صورت بايستي نامه اعتراض به همراه مدارک اثبات کننده ناحق بودن ريجکتي و اشتباه سفارت تنظيم و توسط وکيل به سفارت ارسال و پيگيري شود.
 
زمان لازم براي صدور ويزاي آلمان
زمان لازم براي صدور ويزاي آلمان از بررسي مدارک تا اعلام نتيجه ويزاي آلمان توسط ويزامتريک آلمان در تهران حدود يک تا دو هفته به طول مي انجامد. مدت زمان اخذ ويزاي آلمان صفر تا صد بستگي به زمان وقت سفارت دارد، و با توجه به ميزان تقاضا و شلوغي متفاوت خواهد بود. معمولا همه مراحل اخذ ويزاي آلمان حدود يک ماه تا يک ماه و نيم به طول مي انجامد.
 
قيمت و هزينه ويزاي آلمان به چه صورت است؟
قيمت و هزينه ويزاي آلمان چنانچه همه خدمات اخذ ويزاي آلمان صفر تا صد انجام شود 350 يورو خواهد بود. در صورت انجام برخي خدمات ويزاي آلمان توسط آژانس مسافرتي سبزينه تعرفه ها به شرح ذيل خواهد بود:
 
وقت سفارت آلمان 200،000 تومان
تکميل فرم ويزاي آلمان 150،000 تومان
رزرو پرواز 150،000 تومان
رزرو هتل جهت ارائه به سفارت 400،000 تومان *سبزينه با دارا بودن کارت اعتباري بين المللي قادر به انجام رزرو هتل به صورت مستقيم از سايت هاي رزرواسيون خارجي مي باشد.
تعرفه بيمه مسافرتي بستگي به تعداد روز و نوع بيمه دارد.