رستوران ها و کافی شاپ های هتل پارسیان آزادی

 هتل پارسیان آزادی از بهترین هتل‌های تهران است که تجربه‌ای متفاوت از اقامت در هتلی پنج ستاره را در سفر به تهران به ارمغان می‌آورد. بی‌شک یکی از قسمت‌های مهیج سفر چشیدن طعم‌های گوناگون است که هتل آزادی با ارائه بهترین طعم‌ها و خدمات رفاهی، دغدغه‌ی میهمانان خود را در پیدا کردن یک رستوران مناسب در سفر برطرف کرده‌است. این هتل دارای چهار رستوران و یک کافی‌شاپ است که با ایجاد فضایی مجلل و آرام و ارائه انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی آماده‌ی پذیرایی از میهمانان هتل می‌باشد. در ادامه به معرفی رستوران‌ها و کافی‌شاپ این هتل می‌پردازیم که در نوع خود منحصر به فرد بوده و با رزرو هتل پارسیان آزادی می‌توانید لذت یک سفر خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی را تجربه کنید.

رستوران ایرانی پارسه

در رستوران ایرانی پارسه می‌توانید در فضایی خانوادگی و دلنشین از تماشای معماری نیمه‌شرقی رستوران لذت ببرید. این رستوران مکان مناسبی است تا تجربه‌ای به یاد ماندنی از غذاهای برتر ایرانی را داشته باشید. منوی رستوران پارسه‌ هتل آزادی شامل ترکیبی از انواع کباب‌ها، خورشت‌ها، دسرها، پیش‌غذاهای گرم و سرد، سالاد و انواع سوپ‌ها است که از این جهت انتخاب مناسبی برای دوستداران طعم‌های اصیل ایرانی است.

رستوران ایتالیایی بیچه

ایتالیا یکی از کشورهایی است که بهترین غذاها را در دنیا دارد و هر قدر هم که با خوراکی‌های این کشور آشنایی داشته باشید باز هم با طیف وسیعی ازمنوها و طعم‌ها روبرو خواهید شد. با رستوران ایتالیایی بیچه می‌توانید طعم برترین غذاهای ایتالیایی را بچشید. رستوران بیچه با هدف آشنا نمودن ایرانیان با غذاهای ایتالیایی در هتل آزادی تهران شروع به کار کرد و غذاهای ایتالیایی در این مکان به بهترین نحو ممکن سرو می‌شود. محصولات غذایی بیچه از ایتالیا وارد شده و همین امر اصالت پخت و کیفیت بالای غذاهای این رستوران را تضمین می‌کند. بیچه‌ی هتل آزادی تهران دارای دو سالن با دکوراسیون مدرن و شیک و همچنین یک سالن غذاخوری اختصاصی است. تمام پرسنل رستوران توسط گروه بیچه آموزش دیده‌اند و به زبان انگلیسی مسلط می‌باشند و با حضور در این رستوران در کنار تماشای نمایی زیبا از تهران می‌توانید دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه‌‌ی خود را در بهترین رستوران ایتالیایی تهران رقم بزنید.

رستوران بین المللی ارکیده

رستوران ارکیده طعم‌هایی رنگارنگ از غذاهای بین المللی را در منوی خود جای داده است. منوی رستوران ارکیده شامل انواع پیش‌غذاهای سرد و گرم، انواع سالادها و غذاهای بین المللی است و بشقاب میکس آن که امکان انتخاب طعم‌های مختلف را فراهم می‌آورد، از محبوبیت بالایی در میان گردشگران خارجی برخوردار است. رستوران ارکیده در کنار لابی هتل پارسیان آزادی واقع شده و از بخش VIP نیز برخوردار است. در رستوران ارکیده مطمئنا غذایی باب میلتان را خواهید یافت و لحظاتی به یاد ماندنی را در یکی از رستوران های برتر تهران تجربه خواهید کرد.

رستوران فصلی سرو

یکی از تجربه‌هایی که می‌توانید در رستوران فصلی سرو داشته باشید، سرو غذا در فضای باز است. این رستوران انواع کباب باربیکیو را در فضایی مملو از آرامش و در کنار خنکای فواره آبنمای هتل آزادی ارائه می‌دهد. 

کافی شاپ پرنیگوتی

کادر مجرب و خوش برخورد هتل پارسیان آزادی در کافی شاپ این هتل نیز با ارائه  انواع نوشیدنی‌ها و دمنوش‌های گرم و سرد و انواع کیک و شیرینی‌های لذیذ پذیرای میهمانان می‌باشد. کافی شاپ پرنیگوتی در دنج‌ترین فضای هتل واقع شده و پیچش لوستری همچون رودخانه بر سقف این بخش، زیبایی این مکان را دوچندان کرده و میهمانان می‌توانند لحظاتی سرشار از آرامش را در این فضا سپری کنند.