بهترین هتل های مشهد

مشهد يکي از پر بازديدترين مقاصد گردشگري در ايران است که بيش از هر چيز به دليل حرم مطهر امام رضا (ع) پذيراي گردشگران زيادي از سراسر ايران است. براي اين دسته از گردشگران، نزديک بودن هتل محل اقامتشان به حرم امام رضا (ع)، در کنار ساير ويژگي‌هاي هتل، اهميت زيادي دارد. در ادامه بهترين هتل‌هاي لوکس مشهد که همگي در نزديکي حرم قرار دارند را معرفي کرده ايم.


هتل قصر طلايي

هتل بين المللي قصر طلايي مشهد به عنوان بزرگ‌ترين و مجلل‌ترين هتل کشور، با بهره‌گيري از هنر معماري منحصر به فرد در سطح بين المللي، طراحي گرديده و اجراي آن با طراحي چشمگيري بر اساس استانداردهاي روز دنيا صورت گرفته که در روز عيد سعيد فطر سال 1389 در يکي از خيابان هاي اصلي منتهي به حرم مطهر افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت. اين هتل داراي 20 طبقه بنا و 358 باب اتاق و سوئيت مي‌باشد که ضمن احترام به حقوق مهمانان خود، امنيت، آسايش و امکانات رفاهي فراواني را براي اين عزيزان به ارمغان آورده و با توجه به اصالت کهن ايران اسلامي درامر مهمان‌نوازي، توانسته است به خوبي در رسيدن به اين مهم، گام برداشته و رضايت خاطر مهمانان خود را در طول مدت اقامت آنان در شهر مقدس مشهد برآورده سازد.


هتل مجلل درويشي

هتل پنج ستاره مجلل درويشي در حاشيه خيابان امام رضا (ع) که اصلي ترين خيابان منتهي به حرم مطهر است قرار دارد. اين هتل تنها به فاصله 1/4 کيلومتر از آن مکان مقدس واقع است به طوري که مي توان اين فاصله را در مدت زمان ده دقيقه به طور پياده طي نمود . ساختمان هتل مجلل درويشي از بدو شروع با طرح و پلان هتلي ساخته شده و با بيست و پنج طبقه ، مرتفع ترين مرکز اقامتي و تنها هتل آتريوم شرق کشور مي باشد . ترانسفر رايگان صرفا از فرودگاه به هتل با ميني بوس هاي عمومي هتل انجام خواهد شد . جهت انجام آن اعلام ساعت و شماره پرواز و مراجعه به دفتر اختصاصي هتل در فرودگاه الزامي مي باشد
مجموعه آبي هتل درويشي اولين مجموعه آبي با ارائه خدمات تخصصي اسپا و ماساژدر مشهد مقدس مي باشد که با بکار گيري برترين تکنولوژي ها و اساتيد فن به ارائه خدماتي ايده آل به ميهمانان اين مجموعه خواهد پرداخت. ارائه خدماتي همچون سوناي خشک ،سوناي بخار ،جکوزي ،حمام ترکي ،سالن بدنسازي ،دوش هاي اختصاصي ماساژ،ارائه خدمات انواع اسپا و ماساژ در فضايي شيک و مدرن سلامتي و شادابي شما و پوستتان را به ارمغان خواهد آورد.
هتل الماس 2 مشهد
هتل پنج ستاره الماس 2 مجلل ترين هتلي است که در نزديکترين نقطه به حرم مطهر رضوي واقع شده است.اين هتل با موقعيت مکاني بسيار عالــــي قابليت دسترسي ميهمانان به راه آهن،فرودگاه ،بازارهاي شهر و جاذبه هاي تاريخـــي رابه آساني فراهم نموده است . و اين مجموعه داراي خدمات متنوع و امکانات رفــاهي واقامتي نظير لوکس ترين سوئيت ها،آپارتمان هاي يک خوابه،اتاق هاي رويـــال و وي آي پي و مشرف به حــرم،روم سرويس 24 ساعته،اينترنت رايـــگان،تاکــسي سرويس، رستوران گــردون در طبقه 25 هتــل،روف گــاردن،و تريــا و کافــي شاپ با فضاهـاي متنوع ،سالــن مــاساژآقايان،و سالــن هاي همــايش،استخر ،سونــا و جکوزي و همچنين ترانسفر رايگان فرودگاهي مي باشد.


هتل مدينه الرضا مشهد


معماري اين هتل به سبک معماري اصيل ايراني اسلامي مي باشد. آنچه اين هتل را از ديگر هتل هاي مشهد متمايز مي کند، وجود رستوران گردان- پاناروما وتمام شيشه اي در مرتفع ترين نقطه هتل با چشم انداز حرم مطهر است. از ديگر مزيت هاي اين هتل بوفه ناهار وشام آن است که در تمام ايام سال ارائه مي گردد. هم چنين رستوران سنتي با فضاي نوستالژي ارائه دهنده منوي آلاکارت وبوفه اردور سالاد مي باشد. وجود گالري دائمي آثار هنري بر جذابيت هاي اين هتل افزوده است.از امکانات خوب هتل مي توان به دو مجموعه ي آبي مجزا جهت آقايان وبانوان ،اينترنت پرسرعت رايگان ،اتاق بازي کودکان وکتابخانه اشاره کرد.تنوع بالاي اتاقهاي اين هتل انتخاب رابرايتان آسان مي کند،اتاق هاي اکونومي ،استاندارد،لوکس وvip


هتل بزرگ پارک حيات مشهد

هتل بزرگ پارک حيات مشهد در سال 1385 فعاليت خود را آغاز کرد. اين هتل در گذشته هتل بزرگ طرقبه نام داشت که پس از انجام بازسازي کلي در سال 1396، با تغيير نام به هتل بزرگ پارک حيات، فعاليت خود را ادامه داد. هتل پنج ستاره بزرگ پارک حيات مشهد داراي 4 طبقه و 320 واحد اقامتي است که واحدهاي بازسازي شده در طبقات اول تا چهارم پراکنده شده اند. از لحاظ موقعيت مکاني هتل بزرگ پارک حيات در ابتداي شهر طرقبه قرار دارد و فاصله آن تا شهر مشهد حدود 6 کيلومتر مي باشد. با اقامت در هتل بزرگ پارک حيات، دسترسي به بند گلستان، ييلاقات و مراکز خريد طرقبه امکان پذير است که مزيت اقامت در اين هتل محسوب مي شود. هتل پارک حيات عضو گروه هتل هاي هليا نيز مي باشد.


هتل قصر الضيافه

هتل قصر الضيافه تنها هتل در مشهده که نيمي از اون در صحن رضوي قرار داره. همين امر دليل شده اين هتل پنج ستاره جزء محبوب ترين هتل هاي مشهد بين زائرين ايراني و خارجي باشد.

هتل آسيا

در بين هتل هاي چهارستاره مشهد، هتل آسيا از نظر مسافران يکي از بهترين هاست. هتل در خيابان پاسداران واقع شده، بنابراين با ماشين 10 دقيقه بيشتر تا حرم فاصله ندارد و اگر هم پاي پياده بخواهيد برويد هشت دقيقه بعد در صحن حرم رضوي هستيد. به غير از آن هتل دسترسي خوبي به فرودگاه هاشمي نژاد مشهد و ايستگاه راه آهن دارد و از آنجا که در منطقه تجاري مشهد واقع شده، به مجتمع آلتون، بازار زيست خاور و بازارچه جنت نزديک است و سوغاتي هاي سفر را مي‌شود از آنجا خريد.

هتل بزرگ سي نور

هتل پنج ستاره سي‌نور مشهد در سال 1393 مصادف با ولادت با سعادت امام رضا (عليه السلام)، با حضور هيئت همراه رياست جمهوري اسلامي ايران افتتاح شد. واقع شدن هتل سي‌نور در خيابان هفده شهريور و مجاورت با مراکز تجاري و مراکز خريد اين منطقه و فاصله کم با حرم مطهر حضرت امام رضا (عليه السلام) موقعيت خاص و ويژه‌اي را به اين هتل بخشيده است. هتل سي‌نور با امکانات رفاهي و تفريحي و پرسنلي مجرب و آموزش ديده با افتخار آماده پذيرايي از شما عزيزان و مهمانان گرانقدر حضرت ثامن الحجج (عليه السلام) مي‌باشد.
 

هتل هما(2) مشهد

هتل هما(2) مشهد يکي از اولين هتل هاي 5 ستاره در اين شهر محسوب مي شود که با سابقه اي در حدود 40 سال همواره بعنوان يکي از برترين هتل ها در سراسر مشهد مقدس شناخته مي شود. اين هتل 9 طبقه اي داراي 207 اتاق با امکانات و خدمات رفاهي بسيار مطلوبي است.
زديک بودن هتل هما به چندين جاذبه گردشگري و ديدني مشهد مقدس از جمله ديگر ويژگي هاي بسيار مهم اين هتل است که باعث شده رفت‌و‌آمد مسافران براي بازديد از اين جاذبه ها در کمترين زمان ممکن و به راحتي هرچه تمام تر صورت گيرد.

هتل پرديسان مشهد

در يکي از بهترين مناطق آب و هوايي در جنوب غربي مشهد، هتل پرديسان مشهد، هتلي 5 ستاره با امکانات و تجهيزات کامل و مدرن آماده خدمت رساني به مسافران و زائرين شهر مشهد مقدس است. هتل پرديسان مشهد با 162 اتاق و سوئيت دوبلکس، سالن‌هاي همايش، رستوران‌هاي مختلف، فروشگاه‌هاي مختلف مانند سوغات مشهد و... يکي از بهترين اقامتگاه‌ها در سفر شما به مشهد خواهد بود. اين هتل داراي مجموعه ورزشي شامل استخر، سونا، باشگاه بدنسازي، پيست اسکيت و دوچرخه، صندلي ماساژ و... مي‌باشد. همچنين 5 رستوران با ظرفيت 600 نفر در هتل پرديسان آماده پذيرايي از مهمانان با انواغ غذاهاي مختلف است. سالن آمفي تئاتر با ظرفيت 350 نفر با امکانات کامل و سيستم ترجمه همزمان و چهار سالن جانبي آن با ظرفيت‌هاي مختلف از ديگر امکانات و خدمات هتل 5 ستاره پرديسان مشهد است.