بهترین هتل های دنیا

در هنگام سفر، اقامت در هتل لوکس مي تواند به فضايي آرامش بخش جهت استراحت و اکتشاف و ماجراجويي تبديل شود. اما در ديگر موارد، خود هتل مي تواند مقصد گردشگري باشد، به ويژه اقامت در لوکس ترين هتل دنيا که داراي امکاناتي مانند سرويس بازديد از اماکن مختلف، معماري خاص و يا ناهار خوري زير آب (underwater dining) باشد.

هتل سونوا جاني مالديو - Soneva Jani

هتل لوکس و 5 ستاره فوق العاده سونوا جاني در کشور جزيره مالديو قرار دارد. تمام خانه هاي ييلاقي موجود بر روي آب اين جزيره مشابه هم نيستند و سوئيت هاي چوبي عظيم قرار گرفته در Soneva Jani باعث مي شود دهان شما از تعجب باز بماند!
سقف هاي جمع شدني، استخرهاي آبگرم خصوصي دو طبقه و سرسره هاي خصوصي، تنها برخي از ويژگي هاي هستند که اين اقامتگاه هاي شناور را متمايز مي سازند.

اقامتگاه آمان (Aman Resorts)

اقامتگاه آمان توسط آدريان زکا (Adrian Zecha) در سال 1988 تأسيس شد و يکي از اولين هتل‌هايي بود که توانست مفهوم بوتيک هتل را به جهانيان معرفي کند. آدريان زکا اولين هتل و اقامتگاه خود را در شهر «پوکت» (Phuket شهري در تايلند) با 500 اتاق و 40 ويلا ايجاد کرد. هم اکنون، اين هتل در بيشتر از 20 کشور شعبه دارد و ويلاهاي عالي، خانه‌هاي ييلاقي با استخر خصوصي و مناطق راحت در فضاي باز را در اختيار مشتريان خود قرار مي‌دهد.
از برجسته‌ترين ويژگي هتل آمان اين است که در آن هيچ خدمات اتاقي يا حتي پذيرش نيز وجود ندارد اما 4 کارمند هستند که براي هر کدام از ميهمانان به عنوان پيشخدمت اختصاصي کار مي‌کنند. اسم آمان در زبان سانسکريت به خوبي تجربه نابي را که مشتريان در اين هتل خواهند داشت، توصيف مي‌کند. «آرامش و صلح» (معني لغت آمان در زبان سانسکريت) تنها چيزي است که از اين هتل در ياد مشتريان خواهد ماند.

اقامتگاه آمان (Aman Resorts)

هتل Amangiri در يوتا، آمريکا به نحوي طراحي شده که در قلب طبيعت باشد. هتل لوکس Amangiri داراي يک استخر بسيار لوکس، گالري، کتابخانه و سالن ناهار خوري مي باشد.
فرقي نمي کند که شما اين هتل لوکس را براي داشتن خلوتي آرام برگزيده باشيد و يا براي ماجراجويي،  اين مخفيگاه پنهان در ساحل غربي، امکانات فوق العاده لوکسي را به شما ارائه مي کند.
صبحانه خود را با چشم اندازي به سوي قايق هاي بادباني نزديکي درياچه پائول ميل کنيد، و يا به سادگي در استخر خصوصي ان استراحت نماييد.
هتل بورلي هيلز The Beverly Hills Hotel

يکي از بهترين هتل هاي جهان در لس آنجلس هتل بورلي هيلز است. اين هتل لوکس در بلوار غروب آفتاب، به عنوان کاخ صورتي، شناخته ميشود. مرکز شهر بورلي هيلز تنها 1/6 کيلومتر ازين هتل فاصله دارد. هتل بورلي هيلز در مقابل پارک يادبود ويل راجرز است. بورلي هيلز يک انتخاب عالي براي مسافراني که علاقه مند به خريد و فروش لوکس، و رستوران هستند، ميباشد. امروزه اين هتل يکي از مکان هاي برتر در شهر شناخته ميشود.
در اتاق هاي ساده و آرام هتل Beverly Hills ، سنگ مرمر در حمام استفاده شده است. اتاق ها داراي 2 تلويزيون، قهوه ساز و اتو و ديگر امکانات مي باشند. سالن غذاخوري پولو در هتل، يک مکان براي صرف غذا در بين افراد مشهور محبوب است. خدمات کامل اسپا و يک استخر بي نظير در فضاي باز اين هتل وجود دارد. استخر بورلي هيلز داراي موسيقي زير آب، کابين شخصي و سرويس پرسنل شخصي است. مرکز تناسب اندام، ميوه ها، آبميوه ها و آب رايگان در اختيار مهمانان قرار مي گيرد.

هتل جزيره لاوکالا Laucala Island

اين جزيره خصوصي 3500 هکتار وسعت دارد که متعلق به دو ميليونر (مالکوم فوربس و ديتريش ماتشيتز) است. آنها اين زمين را به بهشت تبديل کرده اند. در ميان جنگل هاي پر از گل، يک زمين گلف، يک آبشار سحر آميز ، اصطبل اسب ها، استخرها و مرکز قايقراني با 14 قايق و يک زيردريايي وجود دارد. پنج رستوران که غذاهاي خوشمزه را با استفاده از محصولات مزرعه جزيره تهيه مي کنند، جود دارد.

سوئيت هتل گاليا در مجموعه کاترا

مجموعه اقامتي "کاترا " از سوي و انجمن «جوايز سفر جهاني» (WTA) امسال اين سوئيت را به به عنوان شيک ترين در جهان معرفي شد.
هزينه ي بالاي اقامت در اين هتل بي دليل نيست و امکانات اين هتل خود دليلي براي آن است که مسافران اين هتل براي هر شب اقامت مبلغ 68 ميليون تومان پرداخت کنند.
مساحت اين سوئيت هتل 10.764 فوت اعلام شده است.
 سوئيت هتل منتخب موسسه WTA با بررسي کيفيت و امکانات اين عنوان را اعلام کرده است . "گاليا " براي حداکثر 8 نفر محل خواب دارد و بيشتر براي ديپلمات ها مناسب به نظر مي رسد زيرا علاوه بر شيک بودن، امکانات امنيتي زيادي همانند شيشه هاي ضدگلوله دارد. تخت و سرويس خواب شاهانه ، اتاق غذاخوري براي 10 نفر ، حمام - سونا - جکوزي ، اتاق نشينمن که همگي با بهترين طراحي هاي داخلي و دکوراسيون شيک تکميل شده اند. اين بخش از مجموعه کاترا داراي امکانات رفاهي و امنيتي فوق العاده اي است که بيشتر براي اشخاص مهم و ديپلمات ها رزور مي شود.

اقامتگاه براندو ، تاهيتي

وقتي صحبت از منحصر بفرد، بينظير، کم هزينه و لوکس ميشود ، اقامتگاه براندو بهترين گزينه براي فکر کردن است. اين اقامتگاه که در يکي از دوازده جزيره ي تتيارو که جزيره اي مرجاني و بسيار زيباست قراردارد و بعنوان جزيره ي خصوصي مارلون برادو شناخته شده که در 30 مايلي شمال تاهيتي فرانسه پلينزي واقع شده است. اين تفريحگاه کاملا مجهز و لوکس و منطبق با معيار هاي محيط زيستي ساخته شده است. تفرجگاه براندو داراي 335 اتاق است که هرکدام داراي استخر مخصوص و قابليت دسترسي مستقيم به ساحل را دارا هستند.هتل هاي جهان

هيفنر اسکاي ويلا، لاس وگاس



اگر شخصي بخواهد تعطيلاتش را در لاس وگاس بگذارند بهترين گزينه هتل هينفر اسکاي ويلا است . اين مجموعه بي نظير با نماد پلي بوي تزيين شده است . ساخت اين هتل 10 ميليون دلار هزينه داشته است و هزينه يک شب اقامت در اين هتل 40,000 دلار مي باشد . 9000 فوت مساحت اين هتل مي باشد و تجهيزاتي چون آسانسور شيشه اي ، تخت دوار در زير سقف آينه و شيشه اي ، جکوزي با ديوارهاي شيشه اي در اين هتل ديده مي شود . امکاناتي چون ماساژ ، حوضچه آبگرم درماني ، اتاق کار منحصر به فرد ، شومينه و تلويزيون پلاسما و ... اين هتل را در رده بهترين هتل هاي دنيا قرار داده است .

Lion sands Game Reserve، آفريقاي جنوبي

با اقامت در خانه‌هاي درختي Lion Sands Game Reserve به بهترين شکل ممکن در طبيعت خواهيد بود. تمامي ميهمانان از طريق يک راديوي دو طرفه با کارکنان هتل در ارتباط هستند. يک شام به يادماندني در فضاي باز و در کنار رودخانه‌ي Sabie را هم مي‌توانيد در برنامه‌ي خود داشته باشيد. اين هتل اين امکان را براي ميهمانانش فراهم مي‌کند که در مکاني کاملا خصوصي و لوکس در نزديکي پارک ملي Kruger اقامت داشته باشند.

L'Albereta، ايتاليا

اگر به دنبال غافلگير کردن شريک زندگيتان (يا خودتان) با يک اتاق بي‌نظير هستيد، اتاق‌هاي L'Albereta در ايتاليا انتخابي مناسب خواهند بود. شما در اتاقي اقامت خواهيد داشت که با فشار يک دکمه سقف متحرک آن کنار رفته و دريچه‌اي زيبا رو به آسمان برايتان باز خواهد شد. اگر اين منظره‌ي فوق‌العاده شما را مجاب نمي‌کند، بايد بگوييم که اين اقامتگاه مسحور کننده، در تپه‌هاي Franciacorta در حوالي درياچه leso واقع شده است که به طور حتم مناظر زيبايي را از طريق آن خواهيد ديد.